Crio onderhoudt al meer dan twintig jaar een online servicedesk, die van 09.00 tot 22.00, 365 dagen per jaar bezet is met toeristische specialisten. Dit is een unieke informatievoorziening die gebruikt kan worden om ook telefonische ondersteuning te bieden aan toeristen in Montferland.
- Aanvragen en boekingen voor arrangementen worden hier op hoog en inspirerend niveau afgehandeld.
- Nazorg. We bellen na het bezoek aan Montferland voor een goede nazorg. Dit zorgt ervoor dat door het delen van de ervaringen met de ondernemers de kwaliteit van de arrangementen steeds hoger word. Deze optimale beleving delen toeristen dan ook weer via social media kanalen met hun achterban.
- Alle contact informatie verwerken we in ons informatie en reserveringssysteem. Deze informatie is voor de partners weer zichtbaar in ons Montferland Data Platform. Alles voor optimale communicatie !
Deze dames hebben deze ‘corona’ zomer meer dan 3.597 handelingen verricht vanaf 1 Mei
Nog wat extra uitleg. Een email correspondentie loopt bijvoorbeeld bij een groepsaanvraag soms een paar weken, het gebeurt vaak dat er dan tientallen communicatiemomenten zijn. Dat kunnen dus al 50 handelingen zijn. Het is om aan te geven dat het mensenwerk is, soms dus ook intensief werk , veel acties de je moet uitvoeren om bijvoorbeeld een mooie groepsboeking binnen te halen voor een ondernemer.