Om de campagne goed neer te zetten en uit te bouwen investeren we veel tijd de eerste drie jaar om alle deelnemende toeristische ondernemers zo goed mogelijk in hun kracht neer te zetten. Het eerste jaar zit erop voor enkele tientallen ondernemers.
- Ontmoeten, elkaar leren kennen en je inleven in de bedrijfsvoering. Met elkaar een aantal vrije tijds arrangementen uitwerken.
- Uitzoeken waar er nieuwe kansen liggen en hier voor de partners op inspelen
- Samenwerking start en vanuit resultaat verder uitbouwen
- Frequent contact minimaal elk kwartaal via een goede sessie van een paar uur waarin de samenwerking besproken word.
Dit is de basis van de hele campagne. De relaties die je opbouwt , de samenwerkingen die telkens krachtiger worden en goed gaan lopen. Omzet realiseren is de sleutel en in het begin het enige waar het om gaat.
Er zijn al meerdere hele goede voorbeelden van mooie resultaat voor de ondernemers die samenwerken met de Stichting. De uitdaging in Montferland blijft individueel maatwerk een samenhangend geheel te krijgen. Samenwerken betekent dus dat het van 2 kanten moet komen. Via samenstelde arrangementen, met elkaar de markt bewerken, dan is de ‘sky the limit’.