De campagne spreekt de inwoners van de gemeente aan. Trotse inwoners die massaal hun liefde als ambassadeurs voor Montferland gaan uitdragen in hun eigen netwerk van vrienden, familie en collega’s.

Ondernemers, stichtingen en verenigingen in de Montferlandse dorpen voelen zich gehoord en worden professioneel begeleid. Maatwerk voor iedere ondernemer, veel nieuwe kansen en verbindingen met collega-ondernemers. Stichtingen en verenigingen worden ondersteund en zijn onderdeel van de Montferland op 1 campagne.

Meer toeristische producten die het nóg leuker maken in Montferland en voor veel samenwerkingen en goede verhoudingen tussen ondernemers zorgen.

Verenigingen krijgen meer bezoek op hun evenementen en meer geld in de kas.

Onze oosterburen worden onderdeel van de Montferland-familie. Wij zijn al in contact met onze Duitse buren. Montferland is een mooie grensoverschrijdende regio en hier kunnen we elkaar alleen maar versterken. 

Montferland.de is in concept online en wordt samen met onze Oosterburen opgepakt.

Rijnpromenade.nl wordt dit jaar geïntroduceerd. Wat volgt zijn afspraken met ondernemers en de ontwikkeling van meer leuke vrijetijdsproducten.


Stichtingen halen hun doelstellingen en krijgen veel meer bezoek en inkomsten. 

Kasteel Huis Bergh wil bijvoorbeeld graag meer kasteelrondleidingen verkopen. Wij zijn van start gegaan met het bewerken van de busmarkt voor ouderen en hebben hier dan regelmatig overleg over met Kasteel Huis Bergh. Deze moeten in grote getallen gaan komen om doelstellingen te gaan behalen. Dit soort maatwerk krijgt iedere geïnteresseerde partner.

Kunst en cultuur zijn veel zichtbaarder en toegankelijker voor iedereen in Montferland.

Via de sites Montferland.nl en OntdekMontferland.nl plaatsen we regelmatig blogberichten van Heemkundekring Bergh. Er is een intensieve samenwerking en door de marketing ontdekken steeds meer kunst en cultuur liefhebbers Montferland & Kasteelstad.

Onze buren uit de Achterhoek en de Liemers krijgen meer te horen vanuit Montferland. Ze bezoeken onze dorpen, komen winkelen, bezoeken evenementen en wandelen en sporten in onze bossen.

Op al onze sites zoals DeAchterhoek.nl , Achterhoeks.nl, Ontdek de Liemers en veel andere kanalen zie je de prominente positie van Montferland. 

Montferland valt op tussen de Hanzesteden Doesburg en Emmerich am Rhein.

Onze marketing campagne Hanzesteden.nl loopt nu al 20 jaar, in de toekomst nog sterker, met veel Hanze gasten die Montferland aandoen.

 

We praten niet meer over kosten maar hoe we gezamenlijk de investeringen rond krijgen die Montferland nodig heeft.

Deze campagne bereikt méér en is een zelfvoorzienende organisatie die onafhankelijk van subsidiebijdrages transparante campagnes kan draaien. Campagnes waarin alle stakeholders dezelfde aandacht krijgen.

Toerisme is een TOP sector met veel verwachte groei in de toekomst. In deze toekomst zal er extra geïnvesteerd moeten worden in bestemmingsontwikkeling. Dit vergt publiek-private investeringen gekoppeld aan concrete projecten zoals op deze website genoemd.  

Montferland staat op 1 en er is een club van samenwerkende toeristische en recreatieve bedrijven die zich goed vertegenwoordigd voelen, goed onderling contact hebben en ook een goed contact onderhouden met het bestuur en de betrokken ambtenaren van de gemeente.

Het merk Montferland wordt geladen door een krachtige meerjarige campagne met o.a. Montferland.nl en een krachtig en creatief online netwerk.

Er is een duidelijk beleid, waarbij subsidies zorgen voor het aanjagen van de nieuwe club. Deze gaat zich richten op het behalen van resultaat. Dit betekent dat er na een paar jaar geen subsidies meer nodig zijn of subsidies worden verstrekt voor nieuwe projecten die uiteindelijk ook zichzelf weer kunnen onderhouden.

Montferland wordt een gemeente waarin de liefde voor ons mooie gebied de gemene deler is. Iedereen in Montferland en in de omliggende regio’s is tijdig op de hoogte van de vele leuke evenementen in onze gemeente.

Het bekende ‘de bult’-fenomeen is naar de achtergrond verdwenen, er zijn veel meer ambassadeurs in Montferland bijgekomen. Alles begint met de liefde voor ons mooie bos. 

Ondernemers en stichtingen krijgen het drukker, verdienen meer, nemen meer personeel aan en gaan meer ondernemen. De evenementen worden beter bezocht. Ondernemersverenigingen voelen de toenemende drukte en sluiten aan en gaan via ons met elkaar in gesprek. De hele middenstand bij elkaar, dan sta je sterk.