Toewerken naar een situatie waarin mensen online beter bediend worden. Focus op CLICKS, we leven in een digitale wereld. Focus ook op BRICKS. Dat laatste vooral in Kasteelstad ‘s-Heerenberg en enkele informatiepunten waar veel toeristen komen. Het Raethuys, gelegen aan het museumplein, is een prachtige locatie die zichtbaar is voor toeristen. Een hele goede plek voor een informatiepunt dat 365 dagen per jaar bemand is. Dit personeel kan ook goed ingezet worden voor andere taken zoals het meedraaien op de service- en reserveringsafdeling van Ontdek Montferland. Er is via ons goede begeleiding zo ontstaat er een geinspireerd en enthousiast team. Die flexibiliteit en multi-inzetbaarheid van personeel is echt nodig als je ter plekke goede toeristische informatievoorziening wilt geven. Met een krachtige vervolg van de Montferland op 1 -campagne wordt het veel drukker dan het nu al is geworden.
Belangrijke vraag voor nu is waar moet de focus de komende tijd op liggen?
Ons advies:
Focus in eerste instantie op online om Montferland goed neer te zetten op het web. We horen al wel van ondernemers uit Kasteelstad ’s Heerenberg dat het daar sinds de start van onze marketingcampagne in toenemende mate drukker aan het worden is.
Op plekken waar veel toeristen komen adviseren wij digitale informatie schermen met contact mogelijkheden met de Montferland experts van de toeristische organisatie. Mensen klikken heel makkelijk op een site als Ontdek Montferland. Prachtige video’s, foto’s, actuele toeristische informatie en tips zijn op deze manier eenvoudig benaderbaar. De gasten kunnen direct boeken en bij vragen onze servicedesk bellen die bereikbaar is van 09:00 – 22:00 uur en 7 dagen per week 365 dagen per jaar.