De campagne spreekt de inwoners van de gemeente aan. Trotse inwoners die massaal hun liefde als ambassadeurs voor Montferland gaan uitdragen in hun eigen netwerk van vrienden, familie en collega’s.

Ondernemers, stichtingen en verenigingen in de Montferlandse dorpen voelen zich gehoord en worden professioneel begeleid. Maatwerk voor iedere ondernemer, veel nieuwe kansen en verbindingen met collega-ondernemers. Stichtingen en verenigingen worden ondersteund en zijn onderdeel van de Montferland op 1 campagne.

Meer toeristische producten die het nóg leuker maken in Montferland en voor veel samenwerkingen en goede verhoudingen tussen ondernemers zorgen.

Verenigingen krijgen meer bezoek op hun evenementen en meer geld in de kas.

Onze oosterburen worden onderdeel van de Montferland-familie. Wij zijn al in contact met onze Duitse buren. Montferland is een mooie grensoverschrijdende regio en hier kunnen we elkaar alleen maar versterken. 

Sarah Kreipe

Manager Economische ontwikkeling en citymarketing in Emmerich

Ik wil de zeer prettige samenwerking nog meer verdiepen en ben heel blij met de adviezen en de onderlinge samenwerking. Als ik een cijfer zou moeten geven, een dikke 9

Stichtingen halen hun doelstellingen en krijgen veel meer bezoek en inkomsten. 

Kasteel Huis Bergh wil meer bekendheid. Wij bedenken Kasteelstad Verlicht. Ineens komen er wel tienduizenden mensen op bezoek tijdens de 2 daagse evenementen. Dit soort maatwerk is voor iedereen mogelijk, grote en kleine organisaties.

Kunst en cultuur zijn veel zichtbaarder en toegankelijker voor iedereen in Montferland.

Via Montferland.nl en  Kasteelstad.nl plaatsen we regelmatig blogberichten van Heemkundekring Bergh. Er is een intensieve samenwerking en door de marketing ontdekken steeds meer kunst en cultuur liefhebbers Montferland & Kasteelstad.

Onze buren uit de Achterhoek en de Liemers krijgen meer te horen vanuit Montferland. Ze bezoeken onze dorpen, komen winkelen, bezoeken evenementen en wandelen en sporten in onze bossen.

Montferland valt op tussen de Hanzesteden Doesburg en Emmerich am Rhein.

We praten niet meer over kosten maar hoe we het goede werk van de Stichting Montferland Marketing mogelijk blijven maken.

Deze campagne bereikt méér en is een volwassen organisatie die krachtige campagnes kan draaien. Campagnes waarin alle stakeholders dezelfde aandacht krijgen.

Toerisme is een TOP sector met veel verwachte groei in de toekomst. 

Montferland staat op 1 en er is een club van samenwerkende toeristische en recreatieve bedrijven die zich goed vertegenwoordigd voelen, goed onderling contact hebben en ook een goed contact onderhouden met het bestuur.

Het merk Montferland wordt geladen door een krachtige meerjarige campagne met o.a. Montferland.nl en social media kanalen.

Er is een behoefte aan goed beleid, waarbij subsidies zorgen voor de uitvoering van de werkzaamheden van de St Montferland Marketing. Dit is nog steeds niet geregeld, staat ook niets over in het raadsvoorstel. Het amendement van John Teunissen is dan ook zeer te respecteren en te adviseren hierin mee te gaan. Tegenstemmers hebben veel uit te leggen, want dat zouden dan puur politieke redenen zijn of eigen belang. 

Hopelijk , met een verstandige raad, binnenkort hier toch een goed resultaat,

Montferland wordt een gemeente waarin de liefde voor ons mooie gebied de gemene deler is. Iedereen in Montferland en in de omliggende regio’s is tijdig op de hoogte van de vele leuke evenementen in onze gemeente.

Het bekende ‘de bult’-fenomeen is naar de achtergrond verdwenen, er zijn veel meer ambassadeurs in Montferland bijgekomen. Alles begint met de liefde voor ons mooie bos. 

Ondernemers en stichtingen krijgen het drukker, verdienen meer, nemen meer personeel aan en gaan meer ondernemen. De evenementen worden beter bezocht. Ondernemersverenigingen voelen de toenemende drukte en sluiten aan en gaan via ons met elkaar in gesprek. De hele middenstand bij elkaar, dan sta je sterk.