We zetten in deze campagne onze ervaren servicedesk in van 09:00 – 22:00 7 dagen per week – 364 dagen per jaar. Altijd snel telefonisch bereikbaar met een ervaren servicedesk. In de nabije toekomst adviseren wij voor een hotspot als Kasteelstad ‘s-Heerenberg ook een dagelijks geopend en goed bezette servicepunt. De digitale communicatie- en informatiepunten kunnen op een nieuwe, meer creatieve manier door de eigen Montferlandse organisatie ingericht worden. Informatiezuilen inclusief deze customer service dienst is een bijzondere dienstverlening voor de regio Montferland.
Diensten van onze Service desk zijn :
- Klantenservice
- Webcare
- Live Chat
- Telefoonservice
Een uitzonderlijke service die het verschil maakt. Toeristen en recreanten willen op elk moment en via diverse kanalen een adequate service. Snel, vakkundig , vriendelijk en meteen een duidelijk en volledig antwoord.
Ons team belt bijvoorbeeld ook elke bezoekers in Montferland op na een boeking. Hoe is het geweest? Alles perfect? Zijn er zaken geweest tijdens uw verblijf die beter konden? Alles voor een hoge kwaliteit in Montferland toerisme.