Het is een grote uitdaging partijen te verbinden en deze grote groep mensen die met elkaar Montferland op de kaart zetten zijn het menselijke ‘netwerk’ die je nodig hebt om een campagne te kunnen runnen. Dit is er al gerealiseerd in de Montferland op 1 campagne.
Er zijn nu tientallen ondernemers en stichtingen die via 200 nieuwe vrije tijds arrangementen samenwerken in de Montferland op 1 campagne. Met hun creativiteit, producten en diensten zijn ze degene die een campagne mogelijk maken.
De Stichting Kasteelstad verbindt alle partijen in ’s Heerenberg met elkaar via de Kasteelstad marketing activiteiten.
Er zijn verschillende verenigingen enthousiast geworden die na onze presentaties ook aansluiten en de community van deelnemers aan de campagne groter maken. De economische spin-off voor middenstanders is bij groei in toerisme erg groot. Daarom sluit ondernemersvereniging Martinus aan bij de Kasteelstad campagne die enthousiast ontvangen word ook door Stichting Gasthuis, Stichting Berghs belang, Stichting Stadskern ’s-Heerenberg en Stichting Montferland Cultuurfonds .
In Didam is het bestuur van Gastvrij Didam enthousiast over de Montferland op 1 campagne. Er is ook contact met de collega’s in ’s-Heerenberg. De OV Zeddam Braamt is enthousiast en ook hier is er een samenwerking aan het ontstaan.
Heemkundekring met 800 leden en het OVD in Didam met 650 leden zijn actief met het verzamelen van prachtige verhalen en afbeeldingen uit ons rijke verleden. Die verenigingen zijn enthousiast en hun content versterkt alle online concepten.
15.291 fans die ons volgen via social media en 3.132 hobby fotografen die hun foto’s delen met andere Montferland fans. Op social media neem je de inwoners mee in het gemeenschappelijke positieve gevoel voor Montferland. Dit zijn actieve kanalen met betrokkenheid.
Het TPM (Toeristisch Platform Montfrland) staat achter de campagne Montferland op 1 campagne. Met bijna alle TPM leden apart hebben we een goed contact en Jos Mijnen is de neutrale voorzitter die net als ons gaat voor het beste resultaat. Een presentatie voor de Montferland afdeling van Horeca Nederland heeft ook plaatsgevonden. Wij zijn aan de slag gegaan met Proef Montferland en ondersteunen in deze tijden met de ondernemers met de promotie van hun afhaal en bezorgservice.
We verbinden via de Montferland op 1 campagne ondernemers, dorpen en verenigingen met elkaar. Zorgen voor meer beleving, vrije tijds producten, meer bezoek, meer omzet en meer banen.
1 MONTFERLAND
.