Een bijzonder stuk gereedschap waarover wij beschikken is een CDP , Customer Data Platform.
365 dagen per jaar zijn alle informatie en resultaten inzichtelijk gemaakt in een online dashboard .
In dit geval dit Montferlands data platform is een complexe integratie van producten voor monitoring, analyse en rapportage. Een omgeving waar je zaken opslaat als klanteninteracties, web data, klanthistorie, contacthistorie, klanttevredenheidsonderzoek, impressies, kliks, aanvragen voor arrangementen, omzet, respons op mail en sms. Alle servicedesk communicatie en administratieve zaken als administratie.
Dit is 1 van de innovaties van CRIO en dit systeem ontwikkeld zich telkens verder. De informatie is toegankelijk via een gebruikersvriendelijke interface die altijd de actuele stand van zaken laat zien.
De genoemde ambities / opgaven vormen de leidraad voor de monitoring
- Onze campagne zorgt voor een prettige en gezonde woon- en leefomgeving
- Verduurzamen / Digitaliseren / GROEN Montferland
- Behouden, versterken en ontwikkelen van Cultuur & Natuur in Montferland
- Beter toerisme zorgt voor meer toekomstbestendige banen
- Ondersteunen ondernemers toerisme & retail